środa, 21 sierpnia 2013

DIY - bukiecik z... lakierów do paznokci! :)

Uważam, że nie sztuką jest kupić prezent w szalonej cenie. Sztuką jest zrobić podarek z sercem dopasowany do osoby obdarowanej a dodatkowo jeśli robimy go sami ma on, moim zdaniem, dodatkową wartość no i jest oryginalny. Ostatnio moja Przyjaciółka miała urodziny i postanowiłam zrobić dla niej upominek, który połączy jej dwie ulubione rzeczy czyli kiwatki i lakery ;) Jeśli chcecie wiedzieć co to za pomysł i jak go wykonać zapraszam dalej! :) 

Czego potrzebujemy? 
- kilku kolorowych lakierów najlepiej z tej samej serii (u mnie 5 mini lakierów z golden rose) 
- kolorowe kartki w tej samej ilości co lakiery (czyli u mnie również 5) + 1 do zrobienia szablonu
- gąbka florystyczna w kształcie kuli (do kupienia w kwiaciarni) 
- nożyczki 
- ołówek 


1. Na kartce odrysowujemy kształt nakrętki lakieru - to będzie nasz środek kwiatka. 
2. Następnie wedle uznania i zdolności plastycznych dorysowujemy płatki.
3. Teraz wycinamy nasz szablon 


4. Szablon odrysowujemy na wszystkich kolorowych kartkach. 
5. Wycinamy kolorowe kwiatki i dopasowujemy je do koloru lakieru zgodnie z własnym gustem :) .
6. Nakładamy kwiatki na nakrętki lakierów. 


7. Wbijamy lakiery nakrętkami w gąbke florystyczną, tak by nasze papierowe kwiatki były od spodu a lakier stanowił pręcik kwiatka 
8. Buket gotowy! :) 


I jak Wam się podoba taki pomysł? Ja nie mam zbyt dużych zdolności plastycznych, dlatego też niektórym może się wydawać, że kwiatki są niestarannie wycięte, ale kolory są źle dobrane. Jednak to tylko moja interpretacja i pewien pomysł, możecie go wykorzystać w dowolny sposób! :) 

*numerki lakierów mini Slene z Golden Rose:
żółty 218 
niebieski 151 
różowy 123 
fioletowy 227
czerwony 141 

1 komentarz:

  1. Rewelacyjny pomysł :) osobiście uważam, że każda kobieta powiedziałaby to samo "mieć taką Przyjaciółkę to skarb" :)

    OdpowiedzUsuń