poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Domowe lody owocowe :)

Ostatnio byłam na zakupach w Empiku, gdzie oprócz całej masy książek niezwylke zaintrygowała mnie wyprzedaż akcesoriów kuchennych z nieistniejącego już (chyba) sklepu Flo. Skusiłam się na bardzo kolorowe i jak się okazało, praktyczne pojemniczki na lody! 


Oczywiście po zakupach nie myślałam o niczym innym tylko jaki smak wybrać żeby zrobić moje pierwsze domowe lody. Zapraszam po przepis! :) 

Składniki na lody brzoskwiniowe: 
2 brzoskwinie 
2 łyżeczki cukru pudru 
2 łyżki jogurtu naturalnego 

Brzoskwinie myjemy i obieramy, odkrajamy miąższ od pestki i blendujemy je z jogurtem naturalnym i cukrem pudrem. Taką miksturę przelewamy do pojemniczków na lody. Wkładamy do zamrażalki conajmniej na 4 godziny, a później cieszymy się smakiem odchodzącego lata! :) 





Na koniec chciałam podziękować ponieważ wczoraj przekroczyłam 4000 wyświetleń!!! :)
Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz