piątek, 15 listopada 2013

Ciasto oreo - Royal

Dzień dobry! :) :) :)
Niestety pogoda robi się coraz bardziej przygnębiająca, więc postanowiłam jakoś temu zaradzić i zapobiec przekładania się tej aury na humory w moim otoczeniu. Dlatego dzisiaj zapraszam na moje "wspomnienie lata", czyli już dawno obiecane ciasto Oreo z gotowej mieszanki, którą kupiłam w Hiszpanii. Zrobiłam mały reaserch i odkryłam, że mieszankę taką możecie kupić np. TUTAJ! Dużym wyzwaniem było dla mnie przetłumaczenie przepisu, bo ani z niemieckim ani z hiszpańskim nie jest mi po drodze, dlatego też dziękuję za pomoc :)



Przepis na ciasto oreo: 


Magiczna mieszanka na spód ciasta 
Magiczna mieszanka na górę ciasta  
Magiczna mieszanka na masę
Szklanka mleka 
25g masła 






1. W rondelku rozpuszczmy 25g masła.


2. Do masła przekładamy zawartość magicznej mieszanki na spód ciasta i dokładnie mieszamy.



3. Powstałą masą wypełniamy dołączoną foremkę.



4. Magiczną mieszankę na masę łączymy ze szklanką mleka i miksujemy zaczynając od niskich obrotów przechodzą do największych przez 2-3 minuty. 



5. Gotową masę rozprowadzamy na wcześniej przygotowanym spodzie i wyrównujemy łyżką.



6. Teraz przechodzimy do ostatniej części: magiczną mieszankę na górę ciasta równomiernie rozsypujemy na masie i wstawiamy ciasto do lodówki przynajmniej na godzinę. 



7. Gotowe! :) 




5 komentarzy:

  1. Jakie wrażenia smakowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem smakuje dokładnie jak ciastko oreo + ogromny plus za mega chrupiący spód :)

      Usuń
  2. Już od samego patrzenia zrobiłam się głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotuj ze mną ! o.O
    Jakie wspaniałości *.*
    Przepiękny blog!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń