niedziela, 16 czerwca 2013

Owocowo, truskawkowo-limonkowe smoothie! :)

Bardzo przepraszam, za moją niezwykle długą nieobecność. Jest ona spowodowana, jak pewnie się domyślacie, niekończącą się sesją z całą masą egzaminów. Na szczęście zostały mi już tylko dwa!

Lato w pełni, w Toruniu słoneczna pogoda. :) A jak taka pozywtywna aura to także pyszne owoce!
Co wolicie truskawki czy czereśnie?? U mnie jedno i drugie! Czereśnie są świetne do podjadania podczas nauki a truskawki do ciasta, do makaronu na obiad lub do orzeźwiającego smoothie!



Przepis na truskawkowo-limonkowe smoothie! :) 

150g truskawek, 
sok z 1/2 limonki
kilka kostek lodu
listki świeżej mięty
opcjonalie łyżeczka cukru/miodu dla osłody

Truskawki myjemy, obcinamy szypułki i wrzucamy do blendera, następnie wciskamy sok z limonki (uwaga na pestki!) i dodajemy kostki lodu. Całość miksujemy, przelewamy do szklaneczek, dodajemy kolorowe słomki, przystajamy listkiem mięty i mamy pyszny, zimny napój idealny na upał.
Dla mnie jest to idealna, pobudzająca alternatywa zamiast kawy czy lodów. :)



Przyjemnej niedzieli Bloggerzy! :)

2 komentarze:

  1. Mniam! Jaka szkoda, że dzisiaj niedziela i prawdopodobieństwo kupienia tych słodziutkich owoców jest małe :/ Ale jutro z samego rana (po egzaminie) zbieram się na targ po truskawy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis! Ja właśnie odwrotnie wolę truskawki i własnie je zajadam z cukrem w trakcie nauki :)))

    OdpowiedzUsuń