wtorek, 25 czerwca 2013

Sałatka z kurczakiem i truskawkami.

Hej, hej!
Stanowczo czerwiec to do tej pory mój najbardziej zbaiegany miesiąc, stąd takie zaniedbanie również tutaj, na blogu. Dzisiaj szybki przepis na pyszną sałatkę i kilka ważnych informacji.

Przepis na sałatkę z kurczakiem i truskawkami (porcja dla dwóch osób): 

1 mała pierś z kurczaka
garść świeżego szpinaku
garść mix'u sałat z rukolą
kilka listków świeżej bazylii
200g dorodnych truskawek
2 łyżki oleju balsamicznego
50g fety (1/3 opakowania)
1 łyżka oliwy z oliwek
sól i pieprz

Kurczaka myjemy, oczyszczamy, kroimy w cienkie paski i przyprawiamy wedle uznania - u mnie tylko sól i pieprz. Na patelnie wlewamy łyżkę oliwy z oliwek i smażymy mięsko aż będzie miało piękny, złocisty kolor.
Szpinak, truskawki, bazylię i sałątę myjemy i osuszamy. Truskawkom obcinamy szypułki i przekrajamy je na pół. Ser feta kroimy w kosteczkę, wszystko ładnie układamy na talerzu, skrapiamy octem balsamiczny i zajadamy się! :)





A teraz kilka newsów: 

1. Udało mi się szczęśliwie zakończyć i zaliczyć sesję!
2. Wyjechałam do pracy, na całe trzy miesiące, więc nie za bardzo będę miała możliwość pichcenia w kuchni :(
3. Ale jest też dobra wiadomość: postaram się dodawać zdjęcia z nadmiorskich "jedzeniowych" atrakcji sezonu :)
4. Mam postaniowienie zdrowszego odżywiania dlatego możecie spodziewać się, oprócz nadmorsko/kaszubskich przysmaków, wielu przepisów na szybkie sałatki i zdrowe przekąski.

Tymczasem pozdrawiam serdecznie! Buziaki Bloggerzy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz