wtorek, 3 września 2013

Tort urodzinowy (part 5)

Hej! Dawno już nie było postu z tortem, a biorąc pod uwagę fakt, że wczoraj przybył mi kolejny rok chciałam Wam pokazać zeszłoroczne dzieło mojej Mamy! :)

Tort biszkoptowy, jogurtowo - borówkowy, z dwoma rodzajami galaretki oraz z motywem przewodnim Włoch, które po prostu KOCHAM!
Więcej szczegółów nie pamiętam ponieważ zniknął w zawrotnym tempie. Musicie jednak wierzyć, że był przepyszny! A prezentował się tak: 




W tym roku postawiłam na prostotę ze względu na napięty terminarz i przygotowałam tęczowe babeczki do których przepis znajdziecie TUTAJ 

A Wy? Jakie najbardziej przysamki lubicie przygotowywać na urodziny? Kremowe torty, owocowe tarty czy może muffinki i cupcakesy?? 

3 komentarze:

  1. Ty kochasz Włochy, a ja wprost uwielbiam oglądać Twoje wypieki!
    Ach, gdybym tylko miała tyle talentu co Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia, jak zwykle jesteś dla mnie przemiła! Dziękuję Ci bardzo! Jednak wiem, że w Tobie kryje się cała masa talentów a na ciacho, jesli nie chcesz/nie masz czasu piec, zawsze możesz wpaść do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłaś jakiś kurs pieczenia?? B-O-S-K-I-E!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń