piątek, 6 września 2013

Desery lodowe!

Zatęskniłam za morzem, a kiedy przeglądałam zdjęcia przypomniało mi się, że jeszcze nie podzieliłam się z Wami, rewelacyjnymi deserami lodowymi, które razem z moją niestrudzoną Ekipą jedliśmy w Juracie! :)

A oto i one :)

 Lody czekoladowo-czekoladowe z dodatkiem... czekolady? ;) Coś dla osłody na deszczowy dzień.

Sorbety owocowe z dodatkiem bitej śmietany, truskawek i borówek, czyli mój raj!

 A Panowie, na zdjęciu z niezłym Ciachem ;) zdecydowali się jednogłośnie na zielony deser z kiwi i gruszką.
W wyborze kawiarni sugerowaliśmy się faktem, że zbliżała się meeega burza i cudownym wystrojem tego miejsca, czyli Elite Cafe: 

Obsługa bardzo miła, desery były podane w jednym czasie, dość szybko a ich ceny były bardzo przystępne (+/- 15 zł), w przeciwieństwie do zawrotnych wręcz cen kaw! 

Byliście tam kiedyś? Albo możecie polecić jakieś fajne miejscówki nad morzem na pyszny deser/kawe/ciacho? Jeśli tak to dajcie znać w komentarzach. :) 

A już w krótce zapraszam po kilka pomysłów na szybkie i smaczne tarty na słodko! :) 

1 komentarz: