piątek, 6 grudnia 2013

Mikołakowe szaleństwo!

Hej!

Nie będę oryginalna i jak większość z nas powiem, że uwielbiam czas przedświąteczny. Dziś Mikołajki, czyli pierwszy gong ogłaszający zbliżające się Boże Narodzenie. Ja chyba byłam baaardzo grzeczna bo Mikołaj był u mnie z samego rana i zostawił tyyyle prezentów. Pochwale się po krótce ;)

Po pierwsze i najważniejsze to muszę napisać, że udział w Mikołajkowej Wymiance  Egotiste był super przeżyciem. Z tego miejsca bardzo dziękuję Ewie, która obdarowała mnie takim świetnymi rzeczami:

 

Tak jak na zdjęciu widzicie, dostałam same super rzeczy! Lakier już testowałam, ma ekstra kolor, bransoletka czeka na jakąś okazę, reniferek i kartka stoją na honorowym miejscu prz biurku, żelki ledwo doczekały do zdęcia, a z książki na pewno nie jeden przepis pojawi się na blogu! Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Cię Ewo, a moich czytelników zapraszam na Twojego bloga: http://ewarecenzuje.blogspot.com/

Pan Listonosz przyniósł mi jeszcze paczkę od mojej Przyjaciółki a w nim była taka mega kartka świąteczna (od razu z przepisem dla Was!:)) :


oraz świąteczne akcesoria filcowe - podkładka i renifery! :)


A w bucie od mojego Ukochanego znalazłam piękne kolczyki!


Dostałam również czekoladę i kinder niespodziankę, ale niedoczekały do zdjecia! ;) 

A Wy byliście grzeczni?? :)
Wkrótce zapraszam na post z ciastem i pysznym pomysłem na obiad.

Pozdrawiam! :) 


12 komentarzy:

  1. Proszę bardzo! :*
    I ja z całego serca dziękuję! <3
    Naprawdę jestem mega zadowolona! :)
    Podziękowania i na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem mega zadowolona, dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  2. mogę ukraść zdjęcie i umieścić go na fanpage'u mojego bloga, prawda? :)
    czekam na przepisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty, ta książka z przepisami na ciasta ucierane to mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, realizacja już wkrótce! :)

      Usuń
  4. Ja będę testerem jakości! Zjem wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że zawsze mogę na Ciebie liczyć! :)

      Usuń
  5. Widziałam na fejsie, ze dostałaś super pake :D
    Do mnie też dzisiaj przyszła paczuszka prooosto z Paryża :D

    OdpowiedzUsuń