środa, 4 grudnia 2013

Reinbeers, czyli mikołajkowy poradnik last minute! :)

Dobry wieczór!
Tak jak obiecałam już dawno temu dzisiaj zapraszam na mikołajkowy poradnik last minute! :)
Jeśli chcecie obdarować kogoś prezentem pełnym inwencji twórczej, z poczuciem humoru to zapraszam dalej. Inspiracja wzięła się jak to zwykle z internetu a tam nazywało sie to reinbeers... czyli reniferowe piwa ;)

Przepis na Mikołajkowe Reinbeers:
- 5 piw w puszce (u mnie 4 + drink z whisky)
- 1 czekoladowy mikołaj
- prezent właściwy (u mnie lampka na usb)
- karton
- 2 m czerwonego sznurka  
- papier pakowy, świąteczny 
- papier kolorowy - czerwony, brązowy i biały 
- czarny marker

1. Z kartonu, którego wielkość zależy od rozmiaru prezentu właściwego i waszych preferencji, wycinamy sanie - czyli po prostu na dłuższych bokach wycinamy kształt fali.
2. Następnie obklejamy sanie papierem pakowy lub malujemy :)
3. Z wyciętej części kartonu, wycinamy rogi reniferów, nie przejmujcie się mogą być nierówne i asymetryczne, przyklejamy je do puszek ;)
4. Z kolorowego papieru wycinamy 5 kółek - to będą nosy naszych reniferów - jedno kółko czerwone, dla Rudolfa :D
5. Następnie z białego papieru wycinamy 10 kółek to będą oczy, markerem domalowujemy źrenice.
6. Wszystkie elementy przyklejamy do puszek piwa.
7. Przygotowujemy miejsce, w którym chcemy zostawić nasze sanie.
8. Prezent właściwy pakujemy w papier i wkładamy do sań.
9. Przy pomocy czerwonego sznurka łączymy ze sobą wszystkie renifery i przymocowujemy je do sań.
10. Sadzamy mikołaja za sterem w saniach i tak przygotowaną niespodziankę zostawiamy w oczekiwaniu na obdarowenego/obdarowaną!



6 komentarzy:

  1. Hahaha :D świetny pomysł! Brawo za wykonanie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. love it! Wygląda niesamowicie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mój chłopak byłby zachwycony xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłem zachwycony :) bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! bardzo fajny prezent, mój maż ucieszy sie z piw nie musi byc innego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł i plus za samodzielne wykonanie.Zazdroszczę pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń