niedziela, 2 lutego 2014

Pierwsze urodziny As sweet as you - ROZDANIE!!!

Dzień dobry!

Z przykrością stwierdzam, że dziś już 7 czyli ostatni dzień z As sweet as you! Mam nadzieję, że te codzienne posty przypadły Wam do gustu i każdy znalazł coś dla siebie.
Było coś na słono, słodko, coś o mnie i coś sprzed roku. :)

Dziś 2.02.2014r czyli oficjalnie PIERWSZE urodziny mojego bloga oraz 100 post na blogu! Dopiero pisząc te słowa zdałam sobie sprawę, że nie przygotowałam tortu! :( Jednak nie jest aż tak źle, bo... przygotowałam coś dla Was!
Małe rozdanie w podziękowaniu za to, że jesteście ze mną! Za wszystkie odwiedziny, komentarze, sugestie i wsparcie. :) 

Mam dla Was 2 zestawy jeden dla tych którzy bardziej lubią pichcić w kuchni, a drugi dla tych co wolą jeść słodkości i wypić dobrą kawkę. 

Zestaw Małego Cukiernika
- foremka silikonowa happy monkey 
- kolorowa posypka do ciast 
- czekolada - młynek KOTANYI



Zestaw Małego Łasucha
- szablony do kawy 
- mini syrop do kawy o smaku Irish cream
- Karmel i wanilia - młynek KOTANYI



Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
1. Być publicznym obserwatorem bloga! (warunek konieczny)
2. Umieścić podlinkowany do tego posta baner w pasku bocznym u siebie na blogu (+1 los)
3. Polubić funpage As sweet as you na facebooku (+1 los) oraz udostępnić na swojej tablicy link do konkursu (+1 los)
4. Zgłosić się w komentarzu według wzoru (poniżej)
5. Odpowiedzieć na pytanie: Jaki jest Twój słodki smak dzieciństwa?

Łącznie do zdobycia są dodatkowe 3 losy! :) 

Baner:



Regulamin:
1. Sponsorem wszystkich nagród jestem ja czyli I. :) 
2. Pokrywam wszelkie koszty wysyłki, jednak rozdanie odbywa się tylko na terenie Polski. 
3. Do wygrania są rzeczy nowe, nieużywane, oryginalne zapakowane.
4. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie mojego bloga przez google (gadżet Obserwatorzy).
5. Rozdanie odbędzie się, gdy zgłosi się minimum 10 osób. 
6. Rozdanie trwa miesiąc od 2.02.2014r do 1.03.2014r do godziny 23:59.
7. Wyniki zostaną podane do 6.03.2014r i opublikowane na moim blogu oraz na funpage'u na fb.
8. Na adres wysyłki czekam 48h. 
9. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
10. Aby wziąć udział należy pozostawić komentarz według wzoru:

Obserwuję jako:
Adres email:
Baner: TAK/NIE - link do bloga
Blogroll: TAK/NIE
Zestaw który wybieram:
Odpowiedź na pytanie:

Serdecznie zapraszam Wszystkich do wzięcia udziału! :) 

10 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: nika88
    Adres email: one-more-dress@wp.pl
    Baner: NIE
    Blogroll: NIE
    Zestaw który wybieram: 2
    Odpowiedź na pytanie: Mój smak dzieciństwa to smak tortu truskawkowego, który mama zawsze przygotowywała na moje urodziny, akurat mam w czerwcu w sezonie truskawkowym. Teraz mam już 25 lat i sama robię taki tort. Pyszności:)
    Lubię na FB jako: One more dress

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Desire25
    e-mail: desire_25@wp.pl
    Baner: tak - http://desire25.blogspot.com/
    Blogroll: tak
    Zestaw: 1
    Na FB również obserwuję - wiesz jak :)
    Słodki mak dzieciństwa? Jak przeczytałam pytanie to do głowy od razu przyszły mi dwie odpowiedzi ;) Pierwsza - truskawki ze śmietaną i cukrem! I od razu uśmiech na twarzy na wspomnienie z dzieciństwa jak z kuzynką podkradałysmy babci truskawki z pola (często jeszcze niedojrzałe) i zadowolone z siebie robiłyśmy sobie tę bombę kaloryczną i wcinałyśmy siedząc na schodach i obserwując przechodzących ludzi:)
    Druga - kiedy dopadała mnie straszna chcia na słodkości, a nic w domu nie było robiłam sobie kakao ze śmietaną i cukrem (ah ta śmietana! <3 ). Pierwszy raz zrobił mi coś takiego tata, potem zużycie kakao wzrosło dwukrotnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Marta Cholewa
    Adres email: marta_cholewa@interia.eu
    Baner: NIE
    Blogroll: NIE
    Zestaw który wybieram: 2
    Odpowiedź na pytanie: niezapomnianym smakiem z mojego dzieciństwa były fasolki-żelki, które przywoził mi z zagranicy wujek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Natalia
    Adres email: nadynowska@gmail.com
    Baner: NIE
    Blogroll: NIE
    Zestaw który wybieram:2
    Odpowiedź na pytanie: mój słodki smak z dzieciństwa to zdecydowanie gumy do żucia - kolorowe kuleczki (których smak niestety szybko się kończył) ale pamiętam, że były pakowane po 12 w takich podłużnych listkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Renata Reid
    e-mail: gaarenata@gmail.com
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Zestaw, który wybieram: 2
    Odpowiedź: Moim słodkim smakiem z dzieciństwa są batony Milky Way, chyba zjadłam ich miliony :P :P oraz makaron z kompotem wiśniowym, który robiła moja mama :) ciągle czuję ten smak i zapach :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Rincewind99
    Adres email: rincewind9998@gmail.com
    Zestaw który wybieram: 2
    Lubię na FB jako: Agnieszka K
    Udostępniam na FB: https://www.facebook.com/rincewind99/posts/288200304664998?stream_ref=10
    Odpowiedź na pytanie: Smak mojego dzieciństwa to deser przygotowywany często przez moich rodziców dla mnie i brata. Był to twaróg biały połączony ze śmietaną, cukrem waniliowym i odrobiną kakao, spożywało się to na zimno, prosto z miski łyżeczką :) Efekt końcowy nie wyglądał zbyt wyjściowo, ale nikt się wtedy sferą wizualną aż tak nie przejmował, najważniejszy był smak - a jego nie zapomnę do końca życia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako:Sabi S.
    Adres email: isthemagic@gmail.com
    Baner: TAK http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Blogroll: TAK
    Zestaw który wybieram: 1
    Odpowiedź na pytanie: Dżem z czarnej porzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Konrad
    Adres email: serloos161190@gmail.com
    Baner: NIE
    Blogroll: NIE
    Zestaw który wybieram: 2
    Odpowiedź na pytanie: Hmm, co mi smakowało w dzieciństwie? Najbardziej gofry, często przeze mnie robione w różnych konfiguracjach, które dodatkowo zawsze upiększaliśmy z rodzinką polewą od czekoladowej, śmietankową po dżem, szczególnie wiśniowy :) Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: bdr
    adres email: bednarskiegry@gmail.com
    Baner: nie
    Blogroll: nie
    Zestaw który wybieram: 1
    Odpowiedź: Moim smakiem dzieciństwa jest galaretka. Ale nie taka zwykła, tylko niezwykła, biała, w której zatopione były kawałki owocowych galaretek. Cały sekret stworzenia tego cukierniczego majstersztyku to mleko skondensowane, w którym była rozrabiana galaretka :). Jednym słowem pychota!

    OdpowiedzUsuń