sobota, 23 listopada 2013

Sałatka z tuńczyka - w 3 krokach! ;)

Dobry wieczór!

W końcu, bo po prawie tygodniowej nieobecności, udało mi się spokojnie usiąść przed komputerem a jeszcze przed tym zrobić coś szybkiego i smacznego, czyli moją uniwersalną sałatkę z tuńczka. Jak to zwykle u mnie - ma tylko kilka składników i jest mega prosta, bo oprócz pieczenia słodkości, siedzenie w kuchni to nie moja rzecz ;) Jednak tego jeszcze nie było - sałatka w 3 krokach! ;)


Przepis na sałatkę z tuńczyka:

- puszka tuńczka w sosie własnym 
- 2 jajka 
- 1/3 puszki kukurydzy
- świeży ogórek (opcjonalnie)
- 3 łyżki majonezu 
- sól i pieprz




1. Jajka gotujemy na twardo, następnie obieramy i kroimy w kostkę.
2. Gdy jajka przestygną dodajemy do nich całą puszkę tuńczyka, kukurydzę (ogórka) i majonez


3. Przyprawiamy wedle uznania i albo wcinamy od razu albo zostawiamy na 30 minut w lodówce, żeby się "przegryzło" ;)




Chciałabym Was również zapytać czy macie ochotę na dwa posty w stylu DIY, czyli zrób to sam, które może będą inspiracją na prezenty Mikołajkowe?! :) Dajcie znać w komentarzach! 

3 komentarze:

  1. Jasne, że mamy ochotę na coś takiego! Zwłaszcza w Twoim wykonaniu ponieważ zawsze masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sałatka :) ja zawsze jeszcze urozmaicam wg przepisu Narzeczonego ryżem i papryką ;-)
    co do przepisów to OCZYWIŚCIE, że chcę :)

    OdpowiedzUsuń