niedziela, 17 listopada 2013

Tagliatelle/penne z pesto!

Dzisiaj zapraszam po przepis na ekspresowy i tani obiadek! Skusił mnie tydzień włoski  i naprawdę nie żałuje! Jedno małe cudo w zasadzie zrobi za Was obiad. Przechodzę do rzeczy!


Moje małe cudo to pesto z bazylią i serem Grana Padano włoskiej firmy Nonna Mia:

Pojemność 90g, cena: 2.99zł!



Przepis na makaron z pesto (4 porcje):

350g fileta z piersi kurczaka
1 paczka makaronu
1 pesto Nonna Mia
kilka listków suszonej mięty
sól, pieprz

1. Kurczaka myjemy, kroimy i przyprawiamy miętą, solą i pieprzem.
2. Podsmażamy na pataleni na złocisty kolor.
3. W tym czasie gotujemy makaron, kiedy będzie gotowy odcedzamy go...
4. ...i wkładamy jeszcze raz do garnka.
5. Dodajemy kurczaka i pesto. Wszystko mieszamy energicznie, żeby smaki dobrze się połączyły... i już! :)



Przepis jest wręcz banalny, wiem! Ale to na prawdę fajny pomysł na smaczny obiad (można go również uzupełnić o lampkę wina i nada się także na romantyczną kolację!)

Dodatkowo wręcz stworzony dla studenta czyli szybki, tani, pożywny i smaczny.


Miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. kilka dni temu miałam na obiad makaron z pesto. Z caaałym szacunkiem, ale nie dało się tego zjeść ;p jeśli chodzi o pesto to jestem na nie ^^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za szczerość ;) mam nadzieję, że następnym razem bardziej Ci przypasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie,
    Chciałabym przedstawić dwie facebookowe zabawy. Mam nadzieję, że nagrody przypadną komuś do gustu i zechce się przyłączyć :) Ponieważ już niedługo święta, w jednej z tych zabaw do wygrania są książeczki dla dzieci o tematyce świątecznej. Wygrywają aż trzy osoby! W drugiej rozdawajce również wygrywają trzy osoby, za to nagrodami będzie wspaniała pamiątka w formie zdjęć w krysztale! Z całą pewnością warto wziąć udział. Zasady są niezwykle proste i w bardzo łatwy sposób można zdobyć fajne nagrody :)

    A jeśli macie w domku jakąś małą księżniczkę to na Babylandii i dla niej znajdzie się ciekawa zabawa z pięknymi nagrodami :)

    Nie chce nadużywać gościnności i nie będę wklejała tutaj linków. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to serdecznie zapraszam na mój profil, tam znajdują się blogi "Książeczki synka i córeczki" oraz "Babylandia". Banerki znajdują się na paskach bocznych. Klikając w nie traficie na te rozdawajki :)

    Od razu chcialabym bardzo przeprosić za tą autopromocję. Wiem, że wiele osób ma czegoś takiego po dziurki w nosie, jeszcze więcej z pewnością uważa to za brak wychowania czy też szacunku. Ja z całą pewnością mam w zamierze jedynie poinformowanie choć grupki ludzi o tych zabawach. Wiele takich osób dziękuję mi za informacje, ponieważ inaczej nie mieliby o niej pojęcia. Mam nadzieję, że w tym przypadku będzie tak samo :) W razie czego proszę usunąć to zaproszenie...
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! dziękuję za odwiedziny i informacje, ja nie skorzystam, ale może ktoś się skusi:) Zapraszam częściej i serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. uwielbiam pesto, ale sama rzadko się zdobywam na zrobienie go "własnoręcznie", dlatego taka gotowa opcja dla mnie super sprawa :) ja bym chciała jeszcze jakiś przepis na makaron ze szpinakiem, który uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pesto jest pyszne! Kocham makarony, mam czasem ochotę na szybki obiad. Ten gotowiec, jest do tego idealny. Pozdrawiam, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń