piątek, 17 maja 2013

Majowy Glossybox

Bardzo spodobało mi się moje poprzednie "pudełeczko niespodzianka" pełne fajnych kosmetyków więc zdecydowałam się i zamówiłam je drugi raz. Tym razem również przyszło bardzo szybko, razem ze świetnymi próbkami, opisanymi na stronie jako prawdziwe kosmetyczne perełki.
O czym mowa? Już pokazuję! :)


 Tuż po otwarciu :) 

Po lewej : Model co Cheek+Lip Tint, czyli 2in1 może służyć jako błyszczyk lub róż do policzków!
Dodatkowo jest to produkt pełnowymiarowy.
Po prawej : Roberto Cavalli, woda toaletowa Aqua - malutka buteleczka (o eleganckim wyglądzie) w sam raz do torebki lub w podróż. Zapach bardzo kwiatowy, mocny. Raczej na wieczorne wyjście. 


Po lewej: SANTAVERDE Aloe Vera creme medium, czyli krem nawilżający na bazie soku z aloesu bez dodatku wody! Żałuję, że próbka jest aż tak mała ;) 
Po prawej: LA ROCHE-POSAY oczyszczający żel Effaclar.
Bez sprzecznie są to moje dwa ulubione produkty z tego pudełka. :) 


 I ostatni produkt czyli ORGANIQUE pianka do kąpieli o nieziemskim zapachu pomarańczy! Wydaje mi się doskonała na lato. Jest to pełny produkt. 

I jeszcze raz wszystkie razem :) 

Na dziś życzę Wam miłego dnia, a jutro zapraszam po przepis na pyszną zupę krem! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz