sobota, 11 maja 2013

Obiadowo: filet z piersi kurczaka i pieczone ziemniaczki.

Często kombinuję, co by tu pysznego i efektownego zrobić na obiad. Dzisiaj nie miałam zbyt wiele czasu, dlatego zdecydowałam się na (chyba) najbardziej zwyczajne danie czyli filet z piersi kurczaka w panierce. Wpadłam jednak na pomysł i zamiast zwykłych ziemniaków przygotowałam pieczone z przyprawami i sałatkę grecką. Myślę, że dzięki dodatkom danie wyglądało zaskakująco a i smak był zadowalający. :)
A co Wy robicie na obiad kiedy nie macie czasu lub pomysłu?


1 komentarz:

  1. ojej sałatka grecka w sam raz na upały i filet mmm mój ulubiony zestaw ostatnio :) a ja jak nie mam czasu kupuje makaron i robie sos i..jest sphagetti ;D poza tym np kluski z serkiem twarogowym i cukrem pudrem ;D albo naleśniki ;D

    OdpowiedzUsuń