poniedziałek, 27 stycznia 2014

Karnawałowe przysmaki cz.2: krążki cebulowe

Hej!

Nie wiem czy śledzicie mnie na facebook'u - jeśli tak, to bardzo mnie to cieszy, a jeśli nie to nie słyszeliście o wyzwaniu jakiego się podjęłam! Od dziś przez 7 dni na moim blogu codziennie pojawiać się będzie nowy post a w na niedzielę kończąc wyzwanie przygotowałam dla Was małą niespodziankę!
Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć!
Dziś natomiast zapraszam na kolejny przepis z serii karnawałowe przysmaki. W prawdzie muszę przyznać, że długi czas nie lubiłam cebuli, ale teraz zaczęłam doceniać jej smak. Tą przekąskę przygotowuje raczej dla moich znajomych niż dla siebie, jednak wiem, że ją lubią dlatego chce podzielić się z Wami super prostym przepisem na...

...krążki cebulowe

2 duże cebule
2 jajka
mąka
bułka tarta
trochę mleka
sól, pieprz
olej do smażenia (ok. 0,5-1l)


1. Obieramy cebule i kroimy na plastry o grubości ok. 5 mm, każdy plaster rozdzielamy na pojedyncze kręgi.
2. W miseczce roztrzepujemy jajka z odrobiną mleka, przyprawiamy szczyptą soli i pieprzu.
3. W osobnym naczyniu wysypujemy mąkę, którą również solimy i dodajemy pieprzu.
4. Pojedyncze krążki obtaczamy w mące, jajku i na koniec bułce tartej.
5. Smażymy w rozgrzanym oleju z obu stron aż będą pięknie rumiane.

Po wyjęciu wykładamy na ręcznik papierowy do osączenia.
Idelanie smakują z różnymi dipami. 



Smacznego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz