środa, 29 stycznia 2014

TAG: 50 przypadkowych faktów o mnie

Dzień 3 z As sweet as you. :) Jak ten czas szybko leci!
Dziś zapraszam na post niekulinarny. Miał być przepis na coś słodkiego, ale przesunę to na jutro. Taka mała przewrotność ;)
Bloga prowadzę już prawie rok i pomyślałam, że właśnie z tego powodu podziele się z Wami 50 przypadkowymi faktami o mnie, żebyście mogli mnie trochę lepiej poznać. :)



1. Jestem uczulona na pomidory (na szczęście tylko te nieprzetworzone).

2. Bardzo lubię jeździć na rowerze.

3. Kocham podróżować.

4. Umiem oszczędzać pieniądze. Kiedy wybiore sobie jakiś cel, sukcesywnie na niego odkładam.

5. Moje ulubione smaki zmieniają się w zależności od humoru.

6. Nie lubię mango ani melona.

7. W wolnym czasie kocham czytać książki.

8. Nie lubię rozmawiać przez telefon.

9. Uwielbiam parki rozrywki i oczywiście wszystkie najbardziej szalone kolejki.

10. Psy to dla mnie najfajniejsze zwierzaki.

11. Kiedy byłam mała rozchorowałam się po WZ-tce i do dziś nie przepadam za tym ciastkiem.

12. Nie ufam ludziom, którzy nie lubią czekolady.

13. Włochy to miejsce do którego mogłabym wracać co roku.

14. Kiedy byłam mała chciałam zostać stomatologiem lub... dziewczyną mafiozy. ;)

15. Ciasto korzenne to pierwszy przepis, który wykonałam sama w kuchni.

16. Nigdy w życiu nie dostałam mandatu.

17. Nie lubię zbierać zbędnych bibelotów i... skorup (czyli nadmiernej ilości kuchennych naczyń :D)

18. Niekontrolowanie przewracam oczami.

19. Uwielbiam biżuterię, jednak raczej delikatną i srebrną.

20. Mam 11 lat starszego Brata, który jest najfajnieszy na świecie.

21. Mam słabą pamięć do twarzy...

22.  ... i imion! Mylą mi się szczególnie Damian z Danielem i Dawidem (?)

23. Czasem gdy spotkam kogoś nieznanego, z góry się do niego uprzedzam.

24. Uwielbiam szybko chodzić.

25. Za to nie umiem i nie lubię biegać.

26. Fascynują mnie ludzie.

27. W szkole najbardziej lubiłam biologię i geografię.

28. Najpiękniejszymi polskimi miastami są dla mnie Wrocław i Gdańsk.

29. Ale mam też ogromny sentyment do Łodzi, z której pochodzę.

30. Mam cięte riposty.

31. Uwielbiam wygłupy.

32. Nie lubię piwa.

33. Moją ulubioną postacią z dziciństwa jest Kłapouchy, do którego wciąż mam słabość.
34. Popcorn to najlepszy chrupacz na świecie.

35. Pyszne są też słone paluszki z nutellą!

36. Przed 30 rokiem życie (jeszcze torchę czasu mam) chciałabym zwiedzić wszystkie stolice Europy.

37. Marzy mi się podróż do Maroko, Maksyku i na Cypr.

38. W tym roku mam tylko 3 postanowienia noworoczne.

39. Jestem pamiętliwa.

40. Chciałabym nauczyć się jeździć na snowboardzie.

41. Mimo, że szkoda mi tych biednych zwierzaków to kocham chodzić do ZOO, byłam we wszystkich największych w Polsce.

42. Jeszcze nigdy nie leciałam samolotem.

43. Lubię spacerować, szczególnie jesienią.

44. Nie lubię kwiatów w doniczkach.

45. Jestem rannym ptaszkiem. Lubię wstawać rano i mieć w perspektywie cały dzień.

46. Najbardziej lubię kolor fioletowy i zielony.

47. Zwracam uwagę na szczegóły.

48. Jestem zodiakalną panną.

49. Kiedy przywiąże się do jakiejś rzeczy ciężko mi się z nią rozstać.

50. Lubię słuchać smutnych piosenek. 


2 komentarze: