niedziela, 17 marca 2013

Paznokciowy zawrót głowy - ozdoby!

Dzień dobry! :)

Pokażę Wam dziś jaki dostałam ostatnio prezent od mojego Ukochanego - całą masę ozdób do paznokci. ;) Nie jestem żadnym specem, ale lubię czasem zrobić sobie jakiś fajny, oryginalny manicure a teraz to dopiero będę miała masę możliwości. ;) Dla zainteresowanych wszystkie ozdoby zostały zakupione na tej STRONIE



Kawior do paznokci w aż czterech różnych kolorach: błękitny, śliwkowy, czerwony i wielokolorowy
- moje marzenie od dawana! :)


 Również cztery rodzaje foli na paznokcie (w kawałkach) zielona, granatowa, czerwona i czarna.
Właśnie nimi jestem najbardziej zaintrygowana, bo wcześniej nie spotkałam tego typu ozdób. 


 Mix czyli dwa brokaty, w przepięknych "głębokich" kolorach: zieleń i granat (na dole zdjęcia)
Hologramy czyli cudowne fioletowe kółeczka i turkusowe cekiny! 


I ozdoby w niesamowitych kształtach  srebrne gwiazdki i żółte koniczynki


Jakby tego wszystkiego było mało są jeszcze dwa rodzaje kwiatuszków - mniejsze białe i większe różowo-pomarańczowe oraz tajemnicza, pomarańczowa "siateczka" której absolutnie nie wiem jak się używa ;) 

I jeszcze wszystkie razem :) 

Jeśli uda mi się jakoś ładnie ozdobić paznokcie, to po południu wrzucę zdjęcie, chociaż manicure z takimi dodatkami wymaga chyba dużej wprawy. A jeżeli Wy używacie takich cudów i wiecie co z nimi robić, jak je łączyć lub po prostu chcecie podzielić się swoją pracą wysyłajcie do mnie linki do swoich blogów lub zdjęć.

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli! :) 

1 komentarz:

  1. <3 przedudne! Koniecznie wrzuć fotki jak już coś "zmajstrujesz" nimi :)

    OdpowiedzUsuń