poniedziałek, 11 marca 2013

Sałatka z fetą i warzywami

Zima powróciła i choć mam nadzieję, że nie na długo to chyba każdemu przyda się teraz zastrzyk witamin. W związku z tym proponuję na kolację warzywną sałatkę - lekką, kolorową i bardzo zdrową! :)

Przepis na sałatkę z fetą 
Mix sałat z rukolą 
2 plastry wędliny lub wędzonego łososia
2 łyżki kukurydzy 
1/3 kostki fety 
trochę ogórka zielonego i kiełków rzodkiewki (wedle uznania)
pół pomidora

Wszystkie składniki dokładnie myjemy! (Ostatnio wyczytałam, że Polacy bardzo często o tym zapominają a to przecież jedna z podstaw, które zapewniają nam zdrowie.) Następnie po kolei na talerzu kładziemy sałatę, fetę, wędlinę, kukurydzę i ogórka. Na sam koniec układam dookoła talerza kiełki - tylko i wyłącznie ze względów estetycznych, po prostu tak mi się podoba - i polewam wszystko sosikiem dla lepszego smaku.

Sos: 
2 łyżki oliwy 
2 łyżki wody 
szczypta: oregano, bazylii, rozmarynu, papryki ostrej, papryki słodkiej 
pieprz (ja wybrałam cytrynowy)





Kocham chleb i nie potrafię z niego zrezygnować dlatego również do sałatki, jak dla mnie, doskonale się komponuje, tym razem wybrałam tostowy. ;)
Życzę spokojnego wieczoru i zdrowia przy tej zdradliwej pogodzie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz