piątek, 1 marca 2013

Koktajl bananowo-truskawkowy!


Nareszcie piątek! Jeszcze tylko trzy godziny zajęć, prezentacja  i będę mogła powiedzieć, że udało mi się przeżyć ten tydzień. Zastanawiam się jakie macie sposoby na przetrwanie dużej ilości stresu lub/i nauki? Pokaże Wam moje pomysły, które wykorzystałam w tym tygodniu ;)

1. Spacer! W Toruniu czuć wiosnę, z każdym dniem coraz bardziej. Najważniejsze, że świeci słońce! To motywuje do działania i zachęca do spacerów - można się wtedy dotlenić, oczyścić umysł i nacieszyć oczy pięknem świata.

                                                                 Poranna Starówka :)

                                                                    Spacer nad Wisłą.

2. Motywatory i wspomagacze myślenia, czyli koktajl bananowo-truskawkowy i orzechy w czekoladzie!

Koktajl bananowo-truskawkowy
2 banany
100 g mrożonych truskawek
ok. 500 ml mleka (u mnie 2%)


Wszystko wrzucamy do pojemnika, blendujemy ok 2 minut i mamy pyszny, zdrowy i energetyczny napój! :)


Przygotowanie. 

Efekt końcowy i porcja nauki. 


3. Krok trzeci, na odstresowanie i dobry sen po całym dniu - dobra książka. Właśnie skończyłam "Serię z kokardką" Katarzyny Michalak. Polecam lekką i przyjemną lekturę do poduszki :) 


Słonecznego popołudnia Bloggerzy! :) 
                                                     






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz