poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Artystyczne inspiracje.

Chciałam podzielić się z Wami "perełką", którą przez przypadek znalazłam ostatnio w internecie i jestem pod ogromnym wrażeniem. Dzieło sztuki nabrało dla mnie nowego znaczenia. 
Architektka Hong Yi lubi pofantazjować, tworzy wtedy wiele niezwykłych prac przy użyciu np. warzyw czy torebek od herbaty. W wolnej chwili polecam zajrzeć TUTAJ. Aby Was zainteresować, wstawiam kilka zdjęć jej niezwykłych dzieł sztuki! :) 



1. "Cucumber landscape" w całości wykonany z jednego ogórka. 
2. "Hello there, Richard Parker!" z posiekaną marchewką, białą rzodkwią i suszonymi śliwkami. 
3. "Field of tulips" tulipany z papryczek chilli, sos sojowy. 
4. "Owl-nion" z cebuli i liści mięty. 
5. "Carnivore vs herbivore", wołowina, szpinak i natka pietruszki - nowy sposób na podanie carpaccio! 
6.  "Circus and nervous-looking elephant" stworzony z bakłażana. 
7. "All you need is love" pomidorki cherry, nori i sos sojowy. 


Ludzie nigdy nie przestaną zaskakiwać i zawsze będą utwierdzać mnie w przekonaniu, że
wyobraźnia + pasja to połączenie doskonałe! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz