poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Glossybox :)

Idzie wiosna, idą zmiany - chyba wszyscy odczuwają ten stan.
 Aktualnie mam wrażenie, że znajduję się w takim momencie, w którym nic nie chce zmieniać. Jest dobrze, nawet bardzo, :) ale skoro nie zmiany to czas może czas na próbowanie nowych rzeczy?! Tak, jednym z kroków w nowości (tym mniej szalonym, ale o innych kiedy indziej :)) jest zamówienie przeze mnie pierwszy raz Glossybox'a czyli pudełka kosmetycznych rozmaitości! ;) Jeśli chcecie poczytać więcej na ten temat to zapraszam do źródła, czyli TUTAJ.

Pudełko przyszło bardzo szybko, bo już dwa dni od zamówienia, pięknie zapakowane i pełne świetnych kosmetyków pod hasłem "ćwicz w sobie piękno" promując w ten sposób aktywność fizyczną, czyli coś w sam raz dla mnie odkąd zmieniam mój tryb życia na znacznie bardziej aktywny. Ale do rzeczy, co było w środku i jak to wygląda:


Pierwsze wrażenie po otwarciu pudełka

Po lewej: Organiczny krem do ciała, który pachnie obłędnie (30 ml) u mnie będzie spełniał rolę kremu do rąk, bo idealnie nadaję się do torebki.
Po prawej: Nawilżająca emulsja do stóp, bardzo przydatna na przystosowanie stóp do nadchodzącego lata

Po lewej: Dezodorant nawilżający - niezbędny na siłownie ;) (dodatkowo jest to pełny produkt - 75ml)
Po prawej: Intensywne serum rewitalizujące z ekstraktem z kawioru! Również jest to pełen produkt - 30ml

Po lewej: Peeling do ciała Topaz Glamour o niezwykle intensywnym cytrusowym zapachu. (50g)
Po prawej: Neonowe gumki do włosów - modne i praktyczne.

I jeszcze raz wszystko razem. 

Jak dla mnie cena 49zł za dwa produkty pełnowartościowe, 3 dość duże próbki i wysyłkę to dobra cena. Moim zdaniem dodatkowym atutem jest niespodzianka, bo nigdy nie wiemy co zastaniemy w pudełku. :)

Miłego tygodnia Bloggerzy! :)

EDIT: Tak mi się jeszcze przypomniało, że przy zamówieniu pierwszego pudełka otrzymujecie rabat około 10 zł :)

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam aż do teraz co się kryje pod tą tajemniczą nazwą Glossybox - dzięki za ten wpis na pewno wkrótce i ja skuszę się na zamówienie go :) w tym szczególnie spodobał mi się peeling i emulsja do stóp :)

    OdpowiedzUsuń