wtorek, 30 kwietnia 2013

Słodkości ;)

Dzień dobry! Jak się czujecie przed weekendem majowym? Mnie udało się zrobić wolne już od zeszłego piątku i dzięki temu wybrałam się na krótki wyjazd do Niemiec. Dlatego też chciałabym Wam pokazać jakie słodkie nowości udało mi się tam znaleźć ;)

Mój numer 1 od zawsze, to tamtejsze ogromne paczki żelków. Tym razem zdecydowałam się na kolorowe, owocowe zawijaski i kwaśne smurfy, nie dość że pyszne to w kształcie bohaterów z kultowej bajki! :)


2. Milka w nowej odsłonie, czyli z krakersami Tuc i herbatnikami Lu - ta pierwsza bardzo przypadła mi do gustu, bo uwielbiam połączenie słodkiego i słonego, a ta druga jeszcze leży nie otwarta, jak sądzę już nie długo... ;)

Co do czekolad to wkurza mnie fakt, że wszystkie te oryginalne smaki albo w ogóle się u nas nie pojawiły albo są limitowane, kiedy to u naszych sąsiadów aż półki się uginają od nadmiaru tych pyszności. I gdzie tu sprawiedliwość?

Bardzo interesujący był również popcorn w czekoladzie - doskonały! Niestety nie zostało mi już opakowanie więc wstawiam obrazek znaleziony w internecie. :)


Życzę Wam wszystkim udanego wypoczynku, pięknej pogody i samych smakowitych kąsków z grilla i nie tylko! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz