piątek, 11 października 2013

Książki do poduszki :)

Cześć! :)

Dzisiaj chciałam podzielić sie z Wami moimi najnowszymi książkowymi zdobyczami. Zazwyczaj na uczelni semestr zimowy mam dużo łatwiejszy a zimno i deszcz zniechęcają mnie do wychodzenia z domu.
Wtedy właśnie sięgam po jakąś książkę, robię herbatkę, przykrywam kocykiem i odpływam w literacki świat bohaterów. Też tak macie?? ;)
Jedynym minusem są dla mnie ceny książek. Średnią sięgają 30 - 40 zł, jednak tym razem udało mi się znaleźć suuuper promocję Wydawnictwa Znak: 3 pocket booki za 19.99zł! Powyżej zakupów za 59zł dostawa była gratis a powyżej 99zł dodaktowa książka za 1 grosz!!! TUTAJ znajdziecie tą promocję :)
Dlatego zaszalałam i kupiłam sobie aż 5 zestawów po 3 książki za 99.50zł i do tego dobrałam sobię jedną książkę za grosz, czyli łącznie 16 książek za niecałe 100 zł! ;) Transakcja odbyła się ekspresowo i już we wtorek kurier przyniósł mi wielką paczkę książek. 





1. Dom na plaży Sarah Jio 
2. Słodki świat Julii Sarah Addison Allen 
3. Słodsze niż czekolada Sheila Roberts 
4. Klub miłośników ginu i zupy z ostryg Nancy Rossiter 
5. Droga do domu Karen McQuestion 
6. Radość dla początkujących Erica Bauermeister 
7. Wiśniowy klub książki Ashton Lee 
8. Klub kąpielowy angielskich dam Barbara J. Zitwer 
9. Bliżej słońca Richard P. Evans 
10. W rytmie marzeń Clarie Cook 
11. Lawendowe dziewczyny Clarie Cook 
12. Siedem kroków do szczęścia Clarie Cook 
13. W pełni lata Clarie Cook 
14. Piąta aleja Candace Bushnell 
15. Za wszelką cenę Candace Bushnell
16. Po kres czasu Danielle Steel 

Są to raczej lekkie i przyjemne książki, ale czasem i takie są potrzebne przy otaczającym nas świecie. Tak dla oderwania, relaksu i poprawy humoru. Szczerze mówiąc oprócz Candace Bushnell nie znam pozostałych autorek i autora dlatego z miłą chęcią wracam do czytania a Wam życzę udanego weekendu! ;) 

5 komentarzy:

  1. WoW, bedziesz miała co czytać :D a ja chętnie poszperam w tych pakietach i może wyniucham coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj nie pamiętam kiedy coś przeczytałam. Całkiem niezła kolekcja :) Masz co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezła promocja ;P chyba zachęciłaś mnie do czytania lektury :P hahaha Swoją drogą zapraszam do mnie na rozdanie ( do wygrania 15 WOSKÓW YANKEE CANDLE ) :)) Wystarczy tylko komentarz konkursowy :P:P http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow!!! Ale masa książek! Ale rzeczywiście tyle czytania za taką cenę? Ja poproszę o polecenie z tej listy najbardziej romantycznej, szalonej historii ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że to ja zamówiłam dużo książek, ale jednak w tym pojedynku wygrałaś Ty:)))

    OdpowiedzUsuń