czwartek, 31 października 2013

Halloween cz.2 :)

Dzisiaj jeszcze jeden szybki post halloweenowy! Chciałam Wam tylko pokazać jak wygląda moja dynia w tym i w zeszłym roku oraz tematyczne, bardzo smaczne żelki Trolli :)

Straszna dynia 2013 :) (przepraszam, za kiepskie tło)

Śmieszna dynia 2012 ;)  

Buu! :) 

Owocowe żelki... 

...i ich fajne kształty :) 

A Wy wycinaliście kiedyś dynie? Muszę przyznać, że to super zabawa a z miąższu można zrobić przepyszną rozgrzewającą zupę - przepis już wkrótce.
Poza tym to fajny pomysł na oryginalny lampion! :) 

Miłego wieczoru i bezpiecznego weekendu! :) 

5 komentarzy:

  1. Wszystkie dynie przepiękne :) ja jeszcze nie próbowałam, ale za rok na pewno się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajową dynię zrobiłaś! mnie się nigdy nie chciało ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisałam Cię do wymianki, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń