niedziela, 10 lutego 2013

Cupcake!

Uwielbiam wszelkiego rodzaju babeczki, muffinki i cupcake! Po prostu kocham je wszystkie i ich finezyjne smaki. W związku z tym wczoraj moja Przyjaciółka przygotowała dla mnie niezwykle miłą i uroczą niespodziankę, sami zobaczcie co od niej dostałam:


                                              Śliczny i pyszny cupcake o smaku snikersa!


Przy herbatce i smakołykach naplotkowałyśmy się ze dwie godziny, bo nie widziałyśmy się 1.5 miesiąca, a wiadomo, że pogaduchy przez telefon czy mejlowo to nie to samo. A później zostałam jeszcze porwana do teatru na rewelacyjną sztukę "Mayday", komedia którą serdecznie polecam. ;)

Żeby dorzucić coś od siebie, przedstawiam sprawdzony
przepis na domowe muffinki: 
2 szklanki mąki
2 czubate łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki cukru
1/2 łyżeczka soli 

Wszystkie sypkie składniki wymieszać

Następnie dodać:
2 jajka
1 szklankę mleka
100g roztopionego, przestudzonego masła

Foremki na muffinki wypełniać do połowy masą, w środek włożyć "wkład właściwy" czyli np. kostkę czekolady lub wiśnie w alkoholu - to moje dwie ulubione opcje. Dołożyć do każdej foremki jeszcze po łyżeczce ciasta, tak aby przykryć nadzienie. Piec 15 - 20 minut w temperaturze 210*C.
Po wystygnięciu częstować wszystkich bliskich Waszemu sercu, nie zapominając o sobie!!! :)

Może to być również dobry pomysł na prezent walentynkowy - pyszny i własnoręczny! ;) Jeśli macie ochotę i trochę więcej czasu, postarajcie się i pięknie udekorujcie swoje wypieki np. za pomocą lukru i cukrowych serduszek. Obdarowani będą w niebo wzięci! A wiecie jak to jest - przez żołądek do serca! :) :) :)


1 komentarz:

  1. Genialny przepis wydaje się być prosty i bardzo smaczny - zabieram się do pieczenia ;D słyszałam też, że pysznie smakuje jak się włoży jako nadzienie krówkę (cukierek) ;D

    OdpowiedzUsuń