sobota, 23 lutego 2013

Sobotnie croissanty.

Dzień dobry!
U mnie za oknem ponuro, ale za to w środku unosi się piękny zapach świeżo upieczonych rogalików. ;)
Z cyklu szybki i pyszne śniadania - croissanty z nutellą i banenem oraz serem i szynką. ;)
Czas przygotowania: 10 minut + 20 minut w piekarniku.
Pomysł zaczerpnięty stąd.

Potrzebujemy:
gotowego ciasta na croissanty - ja kupiłam firmy Henglein, cena ok. 5 zł
wybrane nadzienie - u mnie: banany, 4 łyżki nutelli, 2 plastry żółtego sera i szynki.

Ciasto przecinamy na 4, 6 lub 8 części wkładamy nadzienie do środka, zawijamy, formujemy w rogaliki. Wykładamy wszystko na blachę pokrytą papierem do pieczenia. Rogaliki smarujemy rozmąconym jajkiem, te na słodko posypałam brązowym cukrem, a wytrawne ziołami prowansalskim. Wkładamy do piekarnika na 20 minut i pieczemy w temperaturze 165*C.

Polecam to pyszne, ciepłe i energetyczne śniadanko.

Przed włożeniem do piekarnika

                                                                     Tuż po upieczeniu

                                                            Podane, jeszcze ciepłe. :)


I jeszcze na koniec przypomniało mi się, w piątek znalazłam w Żabce Lay's z nowej serii "Jaki to smak". Widzieliście je? Na prawdę fajna zabawa, chipsy pyszne a przy odrobinie szczęścia można wygrać super nagrody. Ja wybrałam 2 smaki - tajemniczy smak serowy i tajemniczy smak pikantny, bo była promocja, że za dwie paczki po 145g płacimy 6.50 a za jedną 5 zł więc rachunek był prosty. ;) Pikantne były pyszne, ale nie zdradzę za jakim smakiem obstawiam ;)



Miłego weekendu!



1 komentarz:

  1. Laysów nie widziałam i gdyby nie Ty bym w życiu nie wiedziała o nich! chętnie zapoluję na znaki zapytania :)

    OdpowiedzUsuń