czwartek, 14 lutego 2013

Splendor słodyczy i miłości.

Czy chcemy czy nie aura walentynek nas nie ominie, bo chyba już na dobre zagościła w polskiej tradycji. Szczerze mówiąc, mimo faktu, że jestem w związku jakoś nie kultywujemy dnia 14 lutego.
Cały rok okazujemy sobie miłość, więc nie potrzebny nam jeden dzień w roku na udowodnienie jej sobie. Różowe i "urocze" gadżety też raczej nie są w naszym kręgu uwielbienia.
Jednak każda okazja jest dobra na danie sobie jakiegoś małego upominku i miłego spędzenia czasu.
W tym roku stanęło na klasyce, czyli słodkościach i kwiatkach z dala od zatłoczonych i przesyconych sztucznym romantyzmem miejsc.
Tegoroczny 14 lutego ogłaszamy Vaderynkami, sami zobaczcie dlaczego. ;)


                                 Kinder niespodzianka dla Prawdziwego Mężczyzny i fana Star Wars ;)

Breloczki :) 

                                         Kolorowa i miłosna Milka - edycja limitowana niestety.

                                                                   Pełen komplet. ;)


Wszystkiego słodkiego Bloggerzy! ;)

3 komentarze:

  1. ooo, też mam tę czekoladę, a star warsy wielbię, ale nigdzie nie widziałam takiego zestawiku z kinder niespodzianki *___*

    a niebieski lukier przygotowałam, mieszając lukier z szczyptą kupnego, błękitnego barwnika spożywczego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie zestawy kinder niespodzianki są dostępne w Tesco, za na prawdę dobrą cenę ;)
      A ja w takim razie koniecznie muszę zakupić taki piękny barwnik spożywczy - dziękuję za inspirację! :)

      Usuń
  2. Izaaaa ta milka jest genialna :)) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń